VII Encuentro de Bibliotecas y Municipio. Madrid 21 nov. 2017

Amb el lema “Territorios de convivencia” s´ha celebrat la 7a. ed. del Encuentro de Bibliotecas y Municipio.

Trobades que es realitzen cada dos anys y tenen com objectiu posar a l´agemda política les biblioteques com a motor de desenvolupament i de benestar en els seus municipis.

Aquesta any ha tractat sobre el valor social de les biblioteques i el seu impacte en la comunitat en la qual operen.

La Jornada l´organitza el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, a través de la Subdirección General de Coordinación Bibliotecaria i amb la col.laboració de la Federación Española de Municipios y Provincias i el Consejo de Cooperación Bibliotecaria, a través de la Comisión Técnica de Cooperación de Bibliotecas Públicas.

La Fundació hi participa i exposa projectes guanyadors i finalistes del Premi “Biblioteca pública i compromís social”.

Aquí pots veure els videos de les diferents presentacions.

A twitter, a través de https://twitter.com/CCBiblio/moments pots veure presentacions i moments de l´acte.