VII Encuentro de Bibliotecas y Municipio. Madrid 21 nov. 2017

Amb el lema “Territorios de convivencia” se celebra la 7a. ed. del Encuentro de Bibliotecas y Municipio.

Trobades que es realitzen cada dos anys y tenen com objectiu posara  l´agemda política les biblioteques com a moter de desenvolupament i de benestar en els seus municipis.

Aquesta any tractarà sobre el valor social de les biblioteques i el seu impacte en la comunitat en la qual operen.

La Jornada, organitzada pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, a través de la Subdirección General de Coordinación Bibliotecaria i amb la col.laboració de la Federación Española de Municipios y Provincias i del Consejo de Cooperación Bibliotecaria, a través de la Comisión Técnica de Cooperación de Bibliotecas Públicas.

La Fundació hi participarà i exposarà projectes guanyadors i finalistes del Premi “Biblioteca pública i compromís social”.