Per a dur a terme els seus objectius, la Fundació “Biblioteca Social”:

• Convoca un premi anual i selecciona cada any els millors projectes que hagin dut a terme les biblioteques públiques a Espanya. Els projectes seleccionats reben un reconeixement i una col•laboració econòmica.
  • Crea una plataforma de bones pràctiques en la qual s’hi van integrant els projectes seleccionats cada any amb la finalitat de compartir una base de coneixement que serveixi de model per a altres biblioteques i pel tercer sector.
  • Porta a terme directament o dona suport a projectes, dins l’àmbit i els objectius de la fundació, i sempre que hi estigui implicada una biblioteca pública.
  • Potencia la presentació i l’intercanvi de bones pràctiques.
  • Difon a través de múltiples mitjans els diferents projectes, fonamentalment en aquests àmbits:
    • Administració pública: com ara l’ajuntament i la comunitat autònoma de les biblioteques seleccionades.
    • Tercer sector: institucions sense ànim de lucre relacionades amb la iniciativa seleccionada.
    • Biblioteques públiques
    • Altres entitats públiques o privades, dins l’àmbit geogràfic de la biblioteca (àmbit social, educatiu…)

Memòries

Memòria de l´any 2016

Memòria de l´any 2015

Memòria de l´any 2014 – inclou els primers mesos d´activitat (la Fundació comença al juny 2014).