Presentación Fundación Biblioteca Social: Lluís Toledano, Adela d'Alòs-Moner, Núria de José, Milagros Pérez Oliva, Assumpta Bailac

Presentació de la Fundació – 18 de juny de 2014

Èxit de la presentació de la Fundació Biblioteca Social en la qual han intervingut alguns membres del patronat. Núria de José, membre de la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha donat la benvinguda als assistents que omplien la sala.
Adela d’AlòsMoner ha introduït el perquè del naixement del projecte i les seves accions a curt i llarg termini. La periodista Milagros Pérez Oliva ha explicat el context actual i com les noves tecnologies han incidit en una major accés a la informació, però no així al coneixement, i que la clau està en donar eines perquè els ciutadans sàpiguen distingir la informació de qualitat. Assumpta Bailac ens ha posat en context sobre la situació actual de projectes que duen a terme les biblioteques públiques en relació amb la inclusió social dels sectors més vulnerables i ha remarcat que és essencial treballar en col·laboració amb el tercer sector. Lluís Toledano ha constatat  l’increment de la pobresa i com la crisi pot empitjorar la situació dels més febles i generar nous col · lectius en situacions de vulnerabilitat.

Invitació a la presentació de l’acte. (en PDF)

Intervenció Adela d’Alòs-Moner – descarregar PDF

Intervenció Assumpta Bailac – descarregar PDF